فروش محصولات اندرس هاوزر Endress Hauser

تاریخ انتشار: 99/09/12
نمایش: 284
(0 رای)

فروش محصولات اندرس هاوزر Endress Hauser

شرکت اندرس هاوزر (Endress+Hauser) یک شرکت سوئیسی در زمینه تولید تجهیزات فرآیندی و صنعتی است که در بسیاری از بازارهای دنیا فعالیت می کند. در حال حاضر نمایندگی اندرس هاوزر در سراسر جهان فعال هستند و به همین دلیل یکی از چند شرکت محبوب در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق به حساب می آید. ابزار آلات تولیدی این شرکت در زمینه اندازه گیری سطح، اندازه گیری جرم حجمی، اندازه‌گیری تراکم، اندازه گیری فشار و اندازه گیری دما هستند. آنها همچنین طیف وسیعی از متغیرهای اندازه گیری و ابزار دقیق را در مورد کیفیت آب تولید می کند که فاکتورهایی مانند میزان اسیدی یا قلیائیت، میزان اکسیژن محلول در آب و همچنین میزان کلر آن را نشان می‌دهند.

شرکت اندرس هاوزر طیف وسیعی از ابزارهای طراحی شده برای استفاده در محیط های خطرناک و شرایط شدید و خورنده به بازار عرضه کرده است و به همین دلیل شبکه فعالیت آنها به بیش از ۱۰۰ شرکت در ۴۴ کشور دنیا اختصاص می یابد. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۷ میزان فعالیت نمایندگی اندرس هاوزر در سطح دنیا فروش خالصی معادل با 2.241 میلیارد یورو داشته است. بررسی های سطح دنیا نشان می دهد که این شرکت در کشورهای آلمان، سوئیس، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، جمهوری چک، روسیه، آفریقای جنوبی، ایالات متحده، چین، هند، ژاپن و برزیل امکانات تولیدی مختلفی دارد.

تاریخچه شرکت اندرس هاوزر

شرکت اندرس هاوزر توسط دو فرد سوئیسی به نام جرج اندرس و لودویک هاوزر در یک فوریه سال ۱۹۵۳ تاسیس شد. در سال ۱۹۵۷ نام این شرکت به طور رسمی به شرکت اندرس و هاوزر تغییر کرده و در حال حاضر با همین نام فعالیت می‌کند. شروع به فعالیت این شرکت با فروش محصولاتی مانند سنسور سطح خازنی الکترونیکی وارد شده از کشور انگلستان بود. فروش این سنسورها خیلی موفق بود و به همین دلیل بنیانگذاران این شرکت تصمیم گرفتند که خود به عنوان شرکت تولید کننده فعالیت کنند و امکانات لازم را برای تولید تجهیزات ابزار دقیق فراهم کنند.

فروش شرکت اندرس هاوزر در سال‌های ابتدایی فعالیت خود بیشتر متمرکز بر جنوب آلمان و سپس به کل آلمان کشیده شد. این فعالیت‌ها در سال‌های بعد کشورهای همسایه را هم شامل شد و ما شاهد ایجاد نمایندگی اندرس هاوزر در بیشتر کشورهای نزدیک به کشور سوئیس بودیم. تغییرات محصولات این شرکت با سنسورها و دستگاه هایی برای اندازه گیری سایر متغیرهای فیزیکی مانند فشار، جریان، آنالیز و بررسی سطح بهبود یافت. این روند ادامه داشت تا اینکه شرکت اندرس هاوزر در تمام کشورهای اروپای غربی فعالیت خود را ادامه داد. اولین نمایندگی اندرس هاوزر در کشورهای خارجی در ژاپن و در ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۷۰ آغاز شد. در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از ابزارهای فروخته شده در کشور آمریکا در همان کشور آمریکا تولید می شود و امکان فروش و خدمات پس از فروش آنها در این کشور به وجود آمده است. در سال‌های بعد شرکت اندرس هاوزر با چالش هایی مانند چالش میکروالکترونیک و رهبری تکنولوژیکی دست و پنجه نرم کرد و امروزه این شرکت به عنوان یک شرکت جهانی در زمینه ابتکارات مختلف فیلدباس محسوب می شود. پرکاربردترین محصولات اندرس هاوزر موارد زیر می باشند.

محصولات اندرس هاوزر :

فلومتر اندرس هاوزر
فلومتر اندرس هاوزر به عنوان یک ابزار برای اندازه گیری شدت جریان عبوری و همچنین محاسبات غیر مستقیم برای محاسبه جریان‌های ورودی و خروجی به کار گرفته می‌شود. شرکت اندرس هاوزر در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق یک برند معتبر و شناخته شده در سطح بازار شناخته می‌شود که جریان سنج‌های آنها در ۶ مدل متفاوت وارد بازار شدند. از آنجایی که اندازه گیری شدت جریان در فلومتر های اندرس هاوزر به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود، با مدل‌های مختلف از آنها در بازار مواجه هستیم. به منظور آشنایی بیشتر شما با فلومتر اندرس هاوزر ابتدا یک معرفی کلی از آنها خواهیم داشته و سپس ۶ مدل معروف آنها را معرفی خواهیم کرد.

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر
از جمله ابزارهای مورد استفاده برای کنترل فشار و انتقال نتایج اندازه گیری به اتاق کنترل، ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر است که از لحاظ کیفیت ساختاری با بسیاری از حوزه‌های صنعتی و پالایشگاهی همخوانی دارد. این ترانسمیترها به طور همزمان امکان اندازه گیری فشار با استفاده از شیوه‌های مختلف را فراهم می‌کنند و در نهایت نتایج اندازه گیری را در اختیار اتاق کنترل قرار می‌دهند. بنابراین نحوه استفاده از آنها در سیستم و شرایط نصب آن‌ها می‌تواند تعیین کننده باشد. پس در اینجا ابتدا یک تعریف از ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر خواهیم داشت و در گام بعد به معرفی مزایای آنها و همچنین معرفی سه مدل معروف آنها در سطح بازار خواهیم پرداخت.

ترانسمیتر دما اندرس هاوزر 

تنوع در مدل های مختلف تجهیزات ابزار دقیق و استفاده از روش های مختلف اندازه گیری، ویژگی اصلی محصولات شرکت اندرس هاوزر است که در مورد ترانسمیتر دما اندرس هاوزر هم رعایت شده است. اصولا این شرکت برای محصولات خود ویژگی های جالب و منحصر به فردی در نظر گرفته که آن را از سایر برندهای موجود در بازار متفاوت کرده است. به عنوان مثال در تمپرچر ترانسمیتر اندرس هاوزر علاوه بر تغییر مدل های مختلف، در قسمت سنسورها و حسگرها هم تغییراتی به وجود آمده است. برای کسانی که قصد خرید ترانسمیتر دما اندرس هاوزر را دارند، در ادامه این ترانسمیتر ها را معرفی خواهیم کرد و در مورد انواع سنسور ها و همچنین مدل های مختلف موجود در بازار صحبت خواهیم کرد.

ترانسمیتر سطح اندرس هاوزر

ترانسمیتر سطح اندرس هاوزر به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد برای کنترل وضعیت سیالات در داخل مخزن و حتی جامدات پودری شناخته می شود. این ابزار ها به شکل های مختلفی توانایی اندازه گیری سطح یک سیال با توجه به یک نقطه استاندارد را دارند و در اغلب موارد امکان اتصال آنها به ابزار های جانبی دیگر هم فراهم است. طبیعی است که اندازه گیری سطح سیالات در یک مخزن تحت فشار یا در مخزن هایی که تسلط کامل به آنها نداریم می‌تواند مهم و حیاتی باشد. با توجه به اینکه مدل های مختلفی از ترانسمیتر سطح اندرس هاوزر در بازار وجود دارد و روش‌های مختلفی برای اندازه گیری سطح در آن ها در نظر گرفته شده، در ادامه معرفی کاملی از این تجهیزات خواهیم داشت.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

فروشگاه اینترنتی نیک ابزار بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق و تجهیزات کنترل و اندازه گیری سیالات کشور همواره با ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

برای مشاهده مشخصات, قیمت و خرید محصولات اندرس هاوزر کلیک نمایید.

برای هرگونه سوال و مشاوره فنی با ما تماس بگیرید.

021-77544825

0936-6424072

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*

شاخه‌ها

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi