مشخصات, قیمت و خرید فتوسل زیمنس مدل QRA2

تاریخ انتشار: 99/08/18
نمایش: 339
(0 رای)

فتوسل زیمنس مدل QRA2

شرکت زیمنس یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان جهان در زمینه فناوری های مربوط به صرفه جویی در مصرف منابع و انرژی بوده و تامین کننده پیشرو در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نور پردازی ، تجهیزات تولید برق ، سیستم های اتوماسیون صنعتی وتجهیزات پزشکی و نیز سیستم هایی برای انتقال انرژی است. این شرکت در زمینه های زیربنایی و صنعت نیز پیشگام است. همچنین این شرکت طراحی و تولیدات خود را با توجه به نیازهای مشتریان تطابق داده که همین امر موجب رضایت مشتریان در سراسر دنیا شده است. محصولات تولیدی این شرکت به تمام نقاط جهان صادر می شود.

از فتوسل در مشعلهای گازوییلی و در بعضی از مشعلهای گاز سوز بمنظور جلوگیری از انباشت سوخت در داخل کوره دیگ و احتمال بروز انفجار استفاده می شود.
چشم الکتریکی یا فتوسل در داخل محفظه ای در بدنه مشعل طوری نصب میگردد که بتواند داخل دیگ و شعله را بخوبی ببیند.
فتوسلها پس از یک زمان مشخص بعد از رویت جرقه شروع بکار می کنندودر کنترل مشعل قرار می گیرند.این چشمها در زمانی کمتراز ۰.۰۸ ثانیه بعد از خاموش شدن مشعل ،مشعل را از کار می اندازند.

عملکرد فتوسل / چشم الترونیک :

با این نوع نظارت شعله، اشعه ماورابنفش منتشر شده توسط شعله های گاز یا نفت برای تولید سیگنال شعله مورد استفاده قرار می گیرد.آشکار ساز تابشی متشکل از یک سلول حساس به اشعه ماوراء بنفش با دو الکترود است که در نتیجه روشن شدن مشعل با تابش در محدوده طیفی از 190 تا 270 نانومتر ، جریانی در مدار آشکارساز مشعل، راه اندازی می شود. سلول UV به نور روز یا نور ساطع شده از دیگ بخار واکنش نشان نمی دهد. این چشم الکتریکی یا فتوسل در داخل محفظه ای در بدنه مشعل طوری نصب می گردد که بتواند داخل شعله را ببیند. در ساختمان فتوسل از نیمه هادی هایی مانند ژرمانیوم استفاده شده است که بر اثر تابش نور الکترون های مدار خارجی تحریک شده و بر طبق خاصیت هدایت پذیری ، جریان برق عبور می کند. یک فتوسل از صفحه سرامیکی کوچکی که بر روی آن ماده حساس به نور سولفید کادمیوم پوشیده شده و به یک رله متصل شده ، تشکیل شده است . با برخورد نور به سولفید کادمیوم مقاومت الکتریکی آن بسیار کاهش می یابد. بنابراین وقتی مشعل روشن است، فتوسل نور را دریافت می کند و مقاومت ماده حساس به نور کاهش می یابد و در نتیجه جریان ضعیفی در مدار رله برقرار می شود و وقتی مشعل خاموش می شود و جریانی به فتوسل نمی رسد و مقاومت ماده حساس به نور افزایش می یابد و جریانی به رله نمی رسد.

فروش اینترنتی فتوسل زیمنس SIEMENS مدل QRA2 در نیک ابزار

برند : زیمنس SIEMENS
مدل : QRA2 
کشور سازنده : آلمان
موارد استفاده : مشعل های گازی / مشعل های گازوئیل 
سایر نام‌های مرتبط :,چشم الکترونیک مشعل ,فتوسل سنسور , چشم ,حسگر الکترونیکی مشعل

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

فروشگاه اینترنتی نیک ابزار بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق و تجهیزات کنترل و اندازه گیری سیالات کشور همواره با ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

برای مشاهده مشخصات, قیمت و خرید فتوسل زیمنس مدل QRA2 کلیک نمایید.

برای هرگونه سوال و مشاوره فنی با ما تماس بگیرید.

021-77544825

0936-6424072

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*

شاخه‌ها

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi