نمایندگی شکوه الکترونیک

تاریخ انتشار: 99/05/06
نمایش: 773
(0 رای)

محصولات شکوه الکترونیک

در آغاز شرکت برروی تحقیق و توسعه در صنعت الکترونیک متمرکز شد.در سال ۱۳۶۸ ،شرکت شروع به طراحی و ساخت رله های کنترلی مشعل در دو نوع گازی و گازوئیلی کرد. این شرکت در سال ۱۳۷۴ پس از بدست آوردن سهم عظیمی از بازار ایران شروع به ساخت و توسعه دیگر بخشهای مشعل کرد.(مانند ترانس های جرقه، چشم های فتوسل،شیرهای برقی،پایه های رله و…).

در سال ۱۳۸۴ بزرگترین تولید کننده قطعات مشعل و مشعلهای گازی،گازوئیلی و دوگانه سوز شد. شرکت شکوه الکترونیک با مجموعه ای بزرگ از مهندسان متخصص و کارمندان متعهد با داشتن چندین خط تولید مجهز در فضای کارخانه، اصلی ترین تولید کننده و تهیه کننده قطعات مشعل در ایران و کشورهای همسایه است.

در سالهای اخیر گروه تحقیق و توسعه شرکت پس از مطالعات گسترده تصمیم به طراحی و تولید پکیجهای گرمایشی شوفاژ دیواری گرفت که این امر در سال ۱۳۹۲ محقق شد.

فروش رله های گازی و گازوئیلی شکوه

G811 - G790 - G100...

فروش فتوسل های شکوه 

UVZ780 قرمز ...

فتوسل FL آمریکایی

فتوسل FH آمریکایی

فروش پرشرسوئیچ های گاز

GW150-A4

GW10-A4

GW50-A4

GW3-A4

انواع فیلتر گاز و گازوئیل

فروش ست کنترل شکوه و تمای محصولات شرکت شکوه

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

فروشگاه اینترنتی نیک ابزار بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق و تجهیزات کنترل و اندازه گیری سیالات کشور همواره با ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

برای مشاهده مشخصات, قیمت و خرید محصولات شکوه الکترونیک کلیک نمایید.

برای هرگونه سوال و مشاوره فنی با ما تماس بگیرید.

021-77544825

0936-6424072

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*

شاخه‌ها

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi