نمایندگی فروش محصولات تی اف ای TFA

تاریخ انتشار: 99/05/04
نمایش: 436
(0 رای)

شرکت تی اف ای دستمن TFA DOSTMANN

شرکت تی اف ای دستمن TFA DOSTMANN با بیش از 1000 دستگاه اندازه گیری پارامترهای مربوط به آب و هوا, یکی از بزرگترین شرکت ها در اروپاست که در سال 1964 در شهر ورتهایم آلمان تاسیس شده و اکنون با بیش از 100 نفر کارمند, حجم فروش 6.5 میلیون کالا در سال داشته و در 80 کشور دنیا نمایندگی دارد. 

پس از مدتی جهت حساسیت برخی تجهیزات تخصصی تر شرکت دستمن الکترونیک DOSTMANN ELECTRONIC مبدع راه حل های نو آورانه در زمینه تجهیزات اندازه گیری دما, فشار, رطوبت, جریان, توسعه, تولید و توزیع طیف گسترده ای از تجهیزات مدرن, با کارایی و دقت بالا را بر عهده گرفت.

 برخی از محصولات تولیدی شرکت تی اف ای TFA عبارتند از :

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال

دماسنج محیطی آنالوگ

رطوبت سنج محیطی انالوگ

ترمومتر لیزری 

دماسنج مخصوص آشپزی...

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

فروشگاه اینترنتی نیک ابزار بزرگترین فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق و تجهیزات کنترل و اندازه گیری سیالات کشور همواره با ارائه محصولات با کیفیت و اصلی را برای جلب رضایت مشتریان ، در اولویت فعالیت های خویش قرار داده و تمامی تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری را با قیمت مناسب و پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش به همراه گارانتی اصالت کالا ارائه می دهد.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

برای مشاهده مشخصات, قیمت و خرید محصولات تی اف ای TFA کلیک نمایید.

برای هرگونه سوال و مشاوره فنی با ما تماس بگیرید.

021-77544825

0936-6424072

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*

شاخه‌ها

نماد اعتماد الکترونیکی

ساماندهی فروشگاه های اینترنتی

logo-samandehi