ترموستات مستغرق Honeywell هانیول 40 تا 110 درجه مدل L4188B

مشخصات, قیمت و خرید ترموستات مستغرق هانیول Honeywell مدل L4188B

HONEYWELL

800,000 تومان

95 قلم

چین
پلاستیک
"1/2 G
40 تا 110 درجه
مس 10 سانت

ترموستات مستغرق هانیول Honeywell Aquastat L4188B2019U

ترموستات مستغرق که به آن ترموستات دیگ نيز گفته می شود، براي تنظيم درجه حرارت مايعات طراحي شده است که از آن ها در تاسيسات حرارت مرکزي براي فرمان دادن به مشعل هاي گازي و گازوئيلي جهت تنظيم درجه حرارت آب ديگ استفاده مي شود.
به عبارت دیگر ترموستات هايي كه قسمت حس كننده آنها به صورت بالب ساخته مي شود و بالب آن داخل يك غلاف قرار مي گيرد وسپس غلاف را درون مايع (آب ديگ) نصب مي كنند ترموستات مستغرق نام دارد.بطوريكه اگردرجه آب ديگ به ميزان (تنظيم رنج) آن رسيد مدار الكتريكي رلهٴ مشعل را قطع مي كند. و بايستي درگرمترين قسمت آب ديگ ( خروجي از ديگ يا روي ديگ ) نصب گردد به همين منظور بايستي پيش بيني لازم درقسمت خروجي آب از ديگ را به هنگام نصب سيستم حرارت مركزي داشته باشيم.
قسمت حس کننده اوليه آن از نوع هيدروليکي است. به همراه اين دستگاه غلافي وجود دارد که آن را روي ديگ نصب مي کنند. آبگرم ديگ در اطراف غلاف و مخزن حس کننده آن داخل غلاف قرار مي گيرد. براي انتقال بهتر حرارت از آبگرم ديگ به مخزن حس کننده (بالب) معمولا حد فاصل غلاف و مخزن حس کننده را بوسيله روغن مخصوص یا مخلوط براده آلومينيم و گريس پر مي کنند. زماني که درجه حرارت آب داخل ديگ به درجه حرارت تنظيم شده روي آکوستات برسد، کليد داخل آکوستات توسط مخزن حس کننده قطع مي شود و مشعل از کار مي افتد و پس از سرد شدن آب داخل ديگ مجددا کليد وصل شده و مشعل کارش را از سر مي گيرد.

این ترموستات از کیفیت بالایی برخوردار است و بصورت تک تک داخل کارتن می باشد.

فروش اینترنتی ترموستات مستغرق هانیول Honeywell مدل L4188B در نیک ابزار

مشخصات ترموستات مستغرق هانیول :
رنج دما : 40 تا 110 درجه
جنس بدنه : پلاستیک مقاوم
جنس غلاف : مس
طول غلاف : 10 سانت
ولتاژ تغذیه : 220 ولت
نوع عملکرد : قطع / وصل... ON/OFF

برای اطلاع از مشخصات, قیمت و خرید ترموستات مستغرق هانیول Honeywell مدل L4188B به این صفحه مراجعه نمایید.